Suntem dedicați în furnizarea celor mai bune servicii clienților noștri și considerăm că meritați că acestea să fie oferite în mod corect și prompt. Dacă există vreo situație în care serviciile noastre nu se ridică la nivelul așteptărilor dumneavoastră sau dacă aveți reclamații cu privire la serviciile furnizate, va rugăm să ne contactați utilizând datele de contact de mai jos:

Adresa: Calea Victoriei 145, Victoria Center, Etaj 8, Sector 1, Cod Postal 010072, București, România
Telefon: +4021.300.96.21
Fax: +4021.300.96.36
E-mail: reclamatii@colonnade.ro
Online: https://www.colonnade.ro/reclamatii/  

Vom confirma reclamația în termen de cinci (5) zile lucrătoare de la primirea acesteia. Vă vom ține la curent cu privire la progresul reclamației și vom face tot posibilul pentru a soluționa aspectele reclamate în beneficiul dumneavoastră. Pentru a ne ajuta să venim în sprijinul dumneavoastră în mod eficient va rugăm să ne furnizați numărul poliței/dosarului de daună și numele titularului poliței/persoanei asigurate. De asemenea, aveti dreptul de a trimite reclamația către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) utilizand datele de contact de mai jos:

Adresa: Splaiul Independentei Nr. 15, Sector 5, Cod Postal 050092, București, România

Telverde: 0-8008-25627

Telefon: +4021.668.12.00

Fax: +4021.659.64.36

Email: office@asfromania.ro

Online: https://asfromania.ro/consumatori/petitii

 

Solutionarea alternative a litigiilor

Pentru solutionarea eventualelor dispute aveti dreptul de a va adresa SAL-Fin – Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Nonbancar.

SAL-Fin este o structura creata in cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) care permite consumatorilor sa apeleze gratuit la un mecanism alternativ sistemului judiciar de solutionare a litigiilor din domeniul financiar nonbancar (SAL). Prin SAL se ofera posibilitatea de a solutiona dispute in legatura cu o problema legata de un produs sau serviciu pe care l-ati achizitionat, avand posibilitatea de rezolvare extrajudiciara a unui litigiu aparut in relatia contractuala in cazul unui refuz sau in cazul amanarii nejustificate a rezolvarii disputei pe cale amiabila.

Procedurile SAL sunt facultative, voluntare, separate de procedurile din instantele de judecata si gratuite. Cheltuielile pentru efectuarea de expertize, traduceri de documente si alte probe suplimentare necesare solutionarii litigiului vor fi suportate de catre partea care le solicita.

Accesarea procedurilor SAL-Fin poate fi realizata atat prin intermediul paginii de internet (www.salfin.ro), cat si utilizand metodele clasice, pe suport hartie sau pe alt suport durabil, dupa caz, NUMAI dupa ce ati incercat sa ne contactati pentru a discuta reclamatia si puteti dovedi ca ati incercat, in prealabil, sa rezolvati diferendul direct.

In cazul contractelor de asigurare incheiate online, aveti posibilitatea de a accesa procedurile de solutionare alternativa a litigiilor prin intermediul platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL).

Platforma SOL este pusa la dispozitie de Comisia Europeana pentru pentru a le permite consumatorilor si comerciantilor din UE sau din Norvegia, Islanda si Liechtenstein sa-si solutioneze litigiile legate de produse si servicii cumparate de pe internet, fara sa apeleze la instanta. Platforma SOL nu este asociata cu niciun comerciant. O puteti folosi pentru a trimite reclamatia la un organism autorizat de solutionare a litigiilor.