Suntem dedicați în furnizarea celor mai bune servicii clienților noștri și considerăm că meritați că acestea să fie oferite în mod corect și prompt. Dacă există vreo situație în care serviciile noastre nu se ridică la nivelul așteptărilor dumneavoastră sau dacă aveți reclamații cu privire la serviciile furnizate, va rugăm să ne contactați utilizând datele de contact de mai jos:

Adresa: Calea Victoriei 145, Victoria Center, Etaj 8, Sector 1, Cod Postal 010072, București, România
Telefon: +4021.300.96.21
Fax: +4021.300.96.36
E-mail: reclamatii@colonnade.ro
Online: https://www.colonnade.ro/reclamatii/  

Vom confirma reclamația în termen de cinci (5) zile lucrătoare de la primirea acesteia. Vă vom ține la curent cu privire la progresul reclamației și vom face tot posibilul pentru a soluționa aspectele reclamate în beneficiul dumneavoastră. Pentru a ne ajuta să venim în sprijinul dumneavoastră în mod eficient va rugăm să ne furnizați numărul poliței/dosarului de daună și numele titularului poliței/persoanei asigurate. De asemenea, aveti dreptul de a trimite reclamația către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) utilizand datele de contact de mai jos:

Adresa: Splaiul Independentei Nr. 15, Sector 5, Cod Postal 050092, București, România

Telverde: 0-8008-25627

Telefon: +4021.668.12.00

Fax: +4021.659.64.36

Email: office@asfromania.ro

Online: https://asfromania.ro/consumatori/petitii