Intrebari frecvente - Daune


Puteti raporta o dauna in mai multe moduri:

1. Prima si cea mai convenabila varianta este sa o raportati prin intermediul portalului online disponibil în secțiunea ”Inregistrati o dauna online”.
Inainte de a va inregistra cererea, va rugam sa cititi documentele justificative necesare, enumerate in Lista de verificare a documentatiei daunelor.  

2. A doua modalitate este sa trimiteti o solicitare prin e-mail catre daune@colonnade.ro impreuna cu documentele justificative si Formularul de notificare a daunei corespunzator completat. Formularele de notificare daune, in functie de eveniment, sunt disponibile in sectiunea "Formulare de dauna".

3. A treia modalitate este sa trimiteti Formularul de notificare a daunei (care trebuie descarcat ca mai sus) impreuna cu documentele justificative prin posta traditionala catre Colonnade Insurance SA Luxembourg – Sucursala Bucuresti, Adresa: Str. Buzesti nr. 82-94, sector 1, cod postal 011017, Bucuresti.

Va puteti astepta ca dauna dumneavoastra sa fie verificata si ca orice informatie pe baza careia a fost citata polita dumneavoastra sa fie validata pentru exactitate. Aceste verificari, impreuna cu masurile noastre de combatere a fraudei, sunt efectuate rapid. Odata verificata, vom trata dauna dumneavoastra fara intarziere. In orice moment, va vom trata corect si va vom oferi beneficiile disponibile conform politei, in conformitate cu cele mai bune practici din industrie.

Puteti notifica un eveniment 24 de ore din 24, 365 de zile pe an prin solutia noastra online.

In cazul in care trebuie sa discutati cu un responsabil de daune, puteti face acest lucru intre orele 09:00 - 17:30, de luni pana vineri. Vi se va furniza numele responsabilului dumneavoastra dedicat de gestionare a daunelor si un numar de contact direct atunci cand va scriem pentru prima data in termen de 2 zile lucratoare de la prima notificare a daunei dumneavoastra.

Ne puteti trimite un e-mail in orice moment, desi va vom raspunde doar intre orele 09:00 - 17:30, de luni pana vineri. 

O dauna simpla in care nicio alta parte nu este implicata va fi, cel mai probabil, solutionata intr-o perioada foarte scurta de timp. Daunele cu mai multe parti care implica dispute de raspundere pot dura mult mai mult. Daunele care implica vatamari semnificative pot dura mai mult timp pentru a se solutiona. 

Ne vom stradui sa va solutionam dauna cat mai repede posibil si sa va actualizam statusul acolo unde este necesar.

In cazul problemelor (erorilor) cu atasarea documentelor, este necesar mai intai sa finalizati procesul de inregistrare a daunei online si apoi sa transmiteti documentatia prin e-mail la adresa daune@colonnade.ro, mentionand in subiect numarul dosarului de dauna care v-a fost atribuit dupa inregistrarea dosarului online (este de forma 5-XXX-XXXXXX).

Daca intampinati probleme la raportarea daunelor online si nu puteti finaliza procesul de inregistrare a dosarului de dauna, veti primi un e-mail automat cu un numar de cerere schita de forma 9-999-XXXXXX, precum si o procedura care va va permite sa finalizati Formularul de dauna online ulterior, accesand linkul asociat paragrafului "Va puteti continua inregistrarea cererii de despagubire facand click pe ...". 

Este important de retinut ca numarul de cerere schita nu este numarul final al dosarului de dauna. Daca primiti un astfel de e-mail, atunci cererea dumneavoastra nu a fost primita de compania noastra. Trebuie sa finalizati procesul de raportare a daunei, in urma caruia veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii dosarului de dauna cu numarul de forma 5-XXX-XXXXXX.

Sunati imediat la serviciul de asistenta disponibil 24/7/365, la numarul de telefon +4 (0)21 307 92 40, care este indicat si pe polita de asigurare.

Majoritatea clientilor prefera sa primeasca despagubirea prin transfer bancar. Responsabilul de dauna va cere sa furnizati detaliile bancare, codul IBAN, numarul de cont, astfel incat sa poata efectua tranzactia.

Daca aveti nevoie sa emitem plata catre o alta parte, vom avea nevoie sa ne furnizati o confirmare scrisa in acest sens.

Plata despagubirii se face in contul IBAN indicat in formularul de dauna, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la e-mailul de confirmare a platii despagubirii.