Reclamatii

Suntem dedicati in furnizarea celor mai bune servicii clientilor nostri si consideram ca meritati ca acestea sa fie oferite in mod corect si prompt. Daca exista vreo situatie in care serviciile noastre nu se ridica la nivelul asteptarilor dumneavoastra sau daca aveti reclamatii cu privire la serviciile furnizate, va rugam sa ne contactati utilizand datele de contact de mai jos:


Colonnade Insurance S.A. Luxembourg - Sucursala Bucuresti

Adresa: Str. Buzesti nr. 82-94, Etaj 10, Sector 1, 011017, Bucuresti, Romania;
Telefon: +4021.300.96.21;
E-mail: reclamatii@colonnade.ro;
Online: Prin completarea si transmiterea formularului de mai jos. In cazul in care nu doriti transmiterea online, puteti descarca si completa formularul de reclamatii de aici si sa il transmiteti catre noi prin posta sau e-mail.

Colonnade Insurance S.A. 

Adresa: 1, rue Jean Piret L-2350 Luxemburg
Telefon: +352 28 11 56 200
E-mail: complaints@colonnade-insurance.com


Vom confirma receptionarea reclamatiei in termen de trei (3) zile lucratoare de la primirea acesteia.

O reclamație va fi soluționată fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 30 de zile de la data înregistrării. Această perioadă poate fi prelungită din motive obiective. În acest caz, reclamantul va fi informat cu privire la termenul prevăzut și la motivele pentru care termenul urmează să fie prelungit. Va vom tine la curent cu privire la progresul reclamatiei.

Reclamantul are dreptul de a obține o explicație cuprinzătoare a punctului de vedere al Colonnade Insurance într-o manieră clară și inteligibilă. Colonnade Insurance acumulează și verifică dovezile pe care le obține de la reclamanți, precum și alte dovezi și informații disponibile cu privire la reclamații și procedează la constatarea stării reale și a conformității acestora cu legislația și reglementările interne aplicabile. Dacă este necesar, Colonnade Insurance adoptă măsuri pentru remedierea neajunsurilor constatate și pentru a preveni reapariția lor în viitor.

Pentru a ne ajuta sa venim in sprijinul dumneavoastra in mod eficient va rugam sa ne furnizati numarul politei/dosarului de dauna si numele titularului politei/persoanei asigurate. 

De asemenea, aveti dreptul de a va adresa catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) utilizand datele de contact de mai jos:

Adresa: Splaiul Independentei Nr. 15, Sector 5, Cod Postal 050092, Bucuresti, Romania
Telverde (Call Center): 0-8008-25627 *A.S.F. acorda asistenta de specialitate consumatorilor, in relatia autoritatii cu publicul, insa nu se pot inregistra petitii  
Email: office@asfromania.ro
Accesarea Portalului ONLINE - Depunere Petiție/Reclamație/Sesizare  - prin crearea unui cont de utilizator și completarea datelor de identificare solicitate:  https://asfromania.ro/consumatori/petitii


Solutionarea alternativa a litigiilor

SAL-FIN (Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar)

Va aducem la cunostinta ca, in masura in care nu sunteti multumiti de rezolutia data reclamatiei dumneavoastra, aveti posibilitatea de a va adresa entitatii SAL-FIN (Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar), in vederea solutionarii alternative a litigiului.SAL-Fin este o structura creata in cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) care permite consumatorilor sa apeleze gratuit la un mecanism alternativ sistemului judiciar de solutionare a litigiilor din domeniul financiar nonbancar (SAL). Prin SAL se ofera posibilitatea de a solutiona dispute in legatura cu o problema legata de un produs sau serviciu pe care l-ati achizitionat, avand posibilitatea de rezolvare extrajudiciara a unui litigiu aparut in relatia contractuala in cazul unui refuz sau in cazul amanarii nejustificate a rezolvarii disputei pe cale amiabila.

Procedurile SAL sunt facultative, voluntare, separate de procedurile din instantele de judecata si gratuite. Cheltuielile pentru efectuarea de expertize, traduceri de documente si alte probe suplimentare necesare solutionarii litigiului vor fi suportate de catre partea care le solicita.

Accesarea procedurilor SAL-Fin poate fi realizata atat prin intermediul paginii de internet (www.salfin.ro), cat si utilizand metodele clasice, pe suport hartie sau pe alt suport durabil, dupa caz, NUMAI dupa ce ati incercat sa ne contactati pentru a discuta reclamatia si puteti dovedi ca ati incercat, in prealabil, sa rezolvati diferendul direct.

Platforma SOL

In cazul contractelor de asigurare incheiate online, aveti posibilitatea de a accesa procedurile de solutionare alternativa a litigiilor prin intermediul platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks 

Platforma SOL este pusa la dispozitie de Comisia Europeana pentru pentru a le permite consumatorilor si comerciantilor din UE sau din Norvegia, Islanda si Liechtenstein sa-si solutioneze litigiile legate de produse si servicii cumparate de pe internet, fara sa apeleze la instanta. Platforma SOL nu este asociata cu niciun comerciant. O puteti folosi pentru a trimite reclamatia la un organism autorizat de solutionare a litigiilor.

Commissariat aux Assurances (CAA)

De asemenea, puteți solicita soluționarea alternativă a litigiilor de la autoritatea de supraveghere din Luxemburg, Commissariat Aux Assurances (CAA) - Résolution extrajudiciaire des litiges - Consommateurs - Commissariat aux Assurances (caa.lu). Puteți găsi mai multe informații despre soluționarea alternativă a litigiilor oferite de CAA aici.


Petitii primite 

In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Colonnade Insurance SA Sucursala Bucuresti, va punem la dispozitie urmatoarele informatii:

 

Petitii 

  Anul precedent (2023)  Perioada de raportare: 01.01.2024 – 30.04.2024 (cumulat)   

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare  

Luna 02 2024 

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare  

Luna 03 2024

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare  

Luna 04 2024

Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz  42000
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz 30000
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna  30000
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate  31000
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz  12000

 

Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor 

  Anul precedent (2023)  Perioada de raportare: 01.01.2024 – 30.04.2024 (cumulat)   

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare

Luna 02 2024

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare

Luna 03 2024 

Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare

Luna 04 2024 

Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor 
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv   
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora   00