Reclamatii
Suntem dedicati in furnizarea celor mai bune servicii clientilor nostri si consideram ca meritati ca acestea sa fie oferite in mod corect si prompt. Daca exista vreo situatie in care serviciile noastre nu se ridica la nivelul asteptarilor dumneavoastra sau daca aveti reclamatii cu privire la serviciile furnizate, va rugam sa ne contactati utilizand datele de contact de mai jos:
Adresa: Str. Buzesti nr. 82-94, Etaj 10, Sector 1, 011017, Bucuresti, Romania
Telefon: +4021.300.96.21
Fax: +4021.300.96.36
E-mail: reclamatii@colonnade.ro
Online: https://www.colonnade.ro/reclamatii/
Vom confirma reclamatia in termen de cinci (5) zile lucratoare de la primirea acesteia. Va vom tine la curent cu privire la progresul reclamatiei si vom face tot posibilul pentru a solutiona aspectele reclamate in beneficiul dumneavoastra. Pentru a ne ajuta sa venim in sprijinul dumneavoastra in mod eficient va rugam sa ne furnizati numarul politei/dosarului de dauna si numele titularului politei/persoanei asigurate. De asemenea, aveti dreptul de a trimite reclamatia catre Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) utilizand datele de contact de mai jos:
Adresa: Splaiul Independentei Nr. 15, Sector 5, Cod Postal 050092, Bucuresti, Romania
Telverde: 0-8008-25627
Telefon: +4021.668.12.00
Fax: +4021.659.64.36
Email: office@asfromania.ro
Online: https://asfromania.ro/consumatori/petitii
Solutionarea alternativa a litigiilor
Pentru solutionarea eventualelor dispute aveti dreptul de a va adresa SAL-Fin – Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Nonbancar.
SAL-Fin este o structura creata in cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) care permite consumatorilor sa apeleze gratuit la un mecanism alternativ sistemului judiciar de solutionare a litigiilor din domeniul financiar nonbancar (SAL). Prin SAL se ofera posibilitatea de a solutiona dispute in legatura cu o problema legata de un produs sau serviciu pe care l-ati achizitionat, avand posibilitatea de rezolvare extrajudiciara a unui litigiu aparut in relatia contractuala in cazul unui refuz sau in cazul amanarii nejustificate a rezolvarii disputei pe cale amiabila.
Procedurile SAL sunt facultative, voluntare, separate de procedurile din instantele de judecata si gratuite. Cheltuielile pentru efectuarea de expertize, traduceri de documente si alte probe suplimentare necesare solutionarii litigiului vor fi suportate de catre partea care le solicita.
Accesarea procedurilor SAL-Fin poate fi realizata atat prin intermediul paginii de internet (www.salfin.ro), cat si utilizand metodele clasice, pe suport hartie sau pe alt suport durabil, dupa caz, NUMAI dupa ce ati incercat sa ne contactati pentru a discuta reclamatia si puteti dovedi ca ati incercat, in prealabil, sa rezolvati diferendul direct.
In cazul contractelor de asigurare incheiate online, aveti posibilitatea de a accesa procedurile de solutionare alternativa a litigiilor prin intermediul platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL).
Platforma SOL este pusa la dispozitie de Comisia Europeana pentru pentru a le permite consumatorilor si comerciantilor din UE sau din Norvegia, Islanda si Liechtenstein sa-si solutioneze litigiile legate de produse si servicii cumparate de pe internet, fara sa apeleze la instanta. Platforma SOL nu este asociata cu niciun comerciant. O puteti folosi pentru a trimite reclamatia la un organism autorizat de solutionare a litigiilor.
Formular reclamatii
descarcaPetitii primite
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Colonnade Insurance SA Sucursala Bucuresti, va punem la dispozitie urmatoarele informatii.
Petitii
Anul precedent (2021) | Perioada de raportare: 01.01.2022 – 31.12.2022 (cumulat) | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare Luna 10 2022 | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare Luna 11 2022 | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare Luna 12 2022 | |
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate | 1 | 8 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz | 2 | 6 | 0 | 0 | 0 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent (2021) | Perioada de raportare: 01.01.2022 – 31.12.2022 (cumulat) | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare Luna 10 2022 | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare Luna 11 2022 | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare Luna 12 2022 | |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |