Asigurarea de Frauda (Bankers Blanket Bond) care acopera titularul politei pentru pierderi directe rezultand din riscurile acoperite

Sustrageri infractionale

Asigurarea este o solutie conceputa special pentru banci – ofera protectie a activelor si bunurilor lor financiare in caz de infractiuni.

Infidelitatea angajatilor poate avea repercursiuni deosebite asupra desfasurarii activitatii

Domeniul de aplicare de baza al asigurarii oferta societatii protectie, printre altele, impotriva consecintelor actiunilor neloiale ale angajatilor sai, atat atunci cand actioneaza singur, cat si in comun cu tertii.

Proiectarea modulara a asigurarii

Clauze individuale de asigurare pot fi selectate, ajustand protectia pentru a se potrivi nevoilor dvs. 

Protejarea societatii impotriva Infidelitatii angajatilor

Contactati-ne pentru o oferta individuala

Destinata pentru

  • Asigurarea a fost creata special pentru institutiile financiare, in special bancile comerciale

Ce acopera asigurarea noastra

  • posibilitatea de a avea teritoriu/jurisdictie extins/extinsa
  • acoperirea cheltuielilor efectuate cu ocazia reprezentarii in cadrul unei anchete sau proceduri legale

Este o asigurare care acopera titularul politei pentru pierderi directe rezultand din riscurile acoperite.

Ce se asigura?

Asigurarea Fraudelor de tip “Bankers Blanket Bond” si a Fraudelor Electronice si Computerizate este un contract de asigurare care este adaptat in functie de nevoile clientului care vor fi determinate de la caz la caz. 

Acoperirile de baza: 

Infidelitatea angajatilor: 

  • pierderea de bani sau bunuri ca urmare a furtului, fraudei, delapidarii sau unui alt act infractional savarsit de un angajat in mod individual sau in complicitate cu altii, 
  • raspunderea civila a titularului politei fata de terti rezultand din pierderea de bani sau bunuri ca urmare a unui furt, unei fraude, delapidari sau alt act infractional savarsit de un angajat in mod individual sau in complicitate cu altii 

Daune produse de terti. Sustragerea Infractionala desfasurata in interiorul locatiei: 

  • pierderea de bani si titluri de valoare ca urmare a unui furt, unui jaf sau alt act infractional savarsit in interiorul locatiilor asigurate sau locatiilor bancii sau in alt loc similar recunoscut ca fiind loc de depozitare in conditii de siguranta (seif), 
  • pierderea altor bunuri cauzata prin furt, prin efractie sau jaf, 
  • pagube aduse locatiilor ca urmare a furtului prin efractie sau jafului cu conditia ca titularul politei sa fie proprietarul locatiei sau sa fie tinut raspunzator pentru astfel de pagube cauzate tertilor 

Sustragere Infractionala desfasurata in afara locatiei 

  • pierderea de bani si titluri de valoare ca urmare a furtului, jafului sau altei sustrageri infractionale desfasurata in afara locatiei asigurate in timpul transportului efectuat de un angajat sau firma specializata sau vehicul motorizat blindat sau desfasurata la resedinta unui angajat, 
  • orice pierdere a altor bunuri ca urmare a jafului 

Ordine de plata si monede falsificate 

  • pierderea ca urmare a acceptarii cu buna credinta de catre titularul politei in schimbul bunurilor, marfurilor si serviciilor a unor bani sau ordine de plata falsi/e 

Frauda Informatica si privind transferuri de fonduri 

  • orice pierdere provocata de un tert care obține beneficii financiare ilegale directe rezultate din inserarea, ștergerea, modificarea neautorizata sau în orice alt mod prin manipularea neautorizata a datelor, programelor sau practicilor de rutina, în sistemele informatice ale titularului politei 
  • orice pierdere provocata de un tert care obține beneficii financiare ilegale directe prin inducerea unei institutii financiare sa: 
    • sa actioneze asupra unei instructiuni electronice, telegrafice, prin cablu, teletip, fax sau telefon neautorizate care se presupune ca au fost transmise de catre titularul politei sau de o persoană autorizata în mod corespunzator de catre titularul politei sa emita o astfel de instrucțiune si sa debiteze oricare din conturile asiguratului si pentru a transfera, plati sau livra fonduri din acel cont, 
    • să actioneze pe baza unei instructiuni scrise neautorizate (altele decat oricare dintre cele mentionate mai sus) care presupune ca a fost emis in mod corespunzator de catre asigurat si sa debiteze oricare dintre conturile asiguratului si sa transfere, sa platească sau sa livreze fonduri din contul respectiv printr-un sistem electronic de transfer de fonduri la momente specificate sau in conditii specifice. Nespecificarea in contractul de asigurare a oricarei acoperiri dintre cele mai sus mentionate este echivalenta cu neacoperirea acesteia in cadrul contractului de asigurare.
Ce nu se asigura?
  • orice pierdere in care calculul inventarului sau calculul profitului si al pierderilor este singura dovada a existenței efective a pierderii sau unica dovada a intinderii pierderii sau a unei parți a acesteia, 
  • orice pierdere cauzata de un angajat dupa descoperirea faptelor sale infracționale acoperite in cadrul acestei asigurari, de catre un director sau superior al angajatului care nu este in complicitate cu acesta, 
  • orice pierdere cauzata de un angajat despre care titularul politei avea cunostinta la momentul angajarii ca are cazier judiciar. 
  • orice pierdere cauzata de un angajat care controleaza mai mult de 5% din drepturile de vot ale acțiunilor asiguratului sau, daca asiguratul nu este o societate cu raspundere limitata, orice pierdere cauzata de un partener, 
  • orice pierdere cauzata de un angajat in cazul in care unui astfel de angajat i s-a acordat autoritatea de a reconcilia un cont pentru care i s-a acordat, de asemenea, autoritatea (1) sa emita cecuri fara contrasemnatura; sau (2) sa comande tranzacții de unul singur, 
  • orice pierdere si / sau paguba cauzata de fapte penale savarsite de catre un angajat, director, partener, mandatar sau reprezentant autorizat al detinatorului politei, in timp ce acționeaza singur sau in complicitate cu alții, cu condiția ca aceasta excludere sa nu se aplice unei spargeri, unui jaf sau tentativa de amenintare la seif, 
  • orice pierdere de bani existenti in dispozitivele de distracție operate cu monede sau in distribuitoarele automate, cu excepția cazului in care suma de bani depusa in dispozitiv sau distribuitorul automat este inregistrata de un instrument de inregistrare continua montat in acesta, 
  • orice pierdere si / sau deteriorare, in afara de pierderea si / sau deteriorarea seifurilor sau spatiilor de depozitare in conditii de siguranta, cauzate de incendiu, 
  • orice pierdere si / sau deteriorare a manuscriselor, situatiilor financiare sau inregistrarilor, 
  • orice prierdere de bani, titluri de valoare sau alte bunuri in custodia unei societati de securitate (sau a unei societati care pune la dispozitie vehicule blindate) daca nu sunt recuperabile de la respectiva societate sau asiguratorul acesteia. 
  • orice pierdere care rezulta din imposibilitatea utilizarii calculatorului, 
  • orice pierdere care rezulta din predarea voluntara a proprietatii asigurate, spre vanzare sau schimb, indiferent daca este licita sau ilicita. 
  • onorarii de avocat aferente litigiilor impotriva titularului politei sau initiate de acesta, 
  • pierderea indirecta de profit, posibil/a venit sau dobanda, penalitati contractuale, pierderea de fond de comert, pierderea indirecta ca urmare a dezvaluirii secretelor comerciale, de productie sau a altor informatii confidentiale, 
  • orice onorarii rezultand din stabilirea si cuantificarea unei daune, 
  • sanctiuni economice.

Ce obligatii am? 

  • De a notifica asiguratorului dauna sau circumstanta care poate duce la o dauna, in cel mai scurt timp posibil si de lua toate masurile posibile pentru minimizarea pierderii, 
  • De a comunica asiguratorului documente justificative detaliate in termen de 6 luni de la data daunei, 
  • De a notifica orice schimbare de circumstante care pot duce la o crestere a riscului, 
  • De a acorda asiguratorului toata asistenta rezonabila si de a depune toate diligentele necesare pentru a proteja orice drepturi ale asiguratorului, inclusiv de a semna orice documente si acte necesare in vedere exercitarii dreptului de subrogare al acestuia.

Intrebari frecvente

Prima de asigurare se plateste pentru intreaga perioada de asigurare in avans sau in rate, in functie de cum este stabilit in factura atasata la contractul de asigurare.

 Denuntarea contractului de asigurare se poate efectua numai cu respectarea unui termen de preaviz de cel putin 20 (douazeci) de zile calculat de la data primirii notificarii de catre cealalta parte.

Acoperirea incepe la ora 00:00 a zilei mentionate in programul general/actul aditional ca fiind data de incepere si inceteaza la ora 24:00 a zilei de expirare mentionata in programul general/actul aditional.

Documente importante

Document de informare privind produsul de asigurare

descarca

Produse similare

Asigurarea de Raspundere a Administratorilor si Directorilor

Asigurarea care acopera raspunderea civila profesionala in cazul daunelor ca urmare a savarsirii unui act culpabil in prestarea serviciilor profesionale acoperite

Cum puteti obtine o oferta

Contactati-ne la

Contactati-ne la adresa de e-mail office@colonnade.ro si un angajat va lua legatura cu dumneavoasta pentru a contura oferta de asigurare de care aveti nevoie.

Sunati-ne la

Sunati-ne la numarul de telefon 021.300.96.21 pentru a afla mai multe detalii.

Program de lucru:

Luni – Vineri 9.00 – 17.30

Protejarea societatii impotriva Infidelitatii angajatilor

Contactati-ne pentru o oferta individuala